tiistai 26. huhtikuuta 2011

It's got to be funky

np. f(x) - Lollipop (Feat. SHINee)

Heipuli !

Tästä tulee lyhyt päivitys, koska mulla ei oo itseasiassa mitään sanottavaa--
tekee vaan mieli laittaa tänne pari kuvaa ja silleen. ( ´艸`)

Otin nipukkaan lävistyksen tosiaan tossa viimeviimeviikon perjantaina ja mulle sanottiin, että se ns. oikee koru pitäis vaihtaa noin parin viikon päästä.
Meninpä sit viimeviikon torstaina ostamaan sitä ns. oikeata korua ja siellä oli se sama mies, joka oli tän mulle ampunu. Se sano että tää näyttäis olevan jo niin hyvin parantunu et voin vaihtaa tähän sen korun.



Tadaa !
Oli muuten TUSKALLISEN vaikeeta saada toi koru paikoilleen...
toivottavasti johtu vaan siitä että olin ns. ensikertalainen (@Д@;
Tahon rahaa ni saan ostettuu lisää noit vaihtopäitä tuitui.

Oon muuten löytäny uuden rakkauden...



omnom ヽ(;´ω`)ノ♥



Taivas näytti niin hassult et oli pakko ottaa kuva (・∀・)

Eipä mulla muuta~ c ya


2 kommenttia:

  1. hihihi hieno karhu siellä niin ♥ ja toi suklaa on sairaan hyvää T__T ♥

    pidä hauskaa ;__; ♥ !!

    VastaaPoista
  2. NII ON SE SUKLAAKI mut niin on kans toi jätskikin ;_; ♥ Salmiakki on niin joku rakkaus tui.

    PIDÄ SÄKI HAUSKAA JA OO VAROVAINEN JA AINAKU KUULET BLOOD DIAMONDIN NI AATTELE MUA OK OK OK ♥ ;_;

    VastaaPoista