perjantai 8. huhtikuuta 2011

Uhn this, uhn that

np. イロクイ。- ヒメゴト


Heippaaaa ! ☆
Enpä oo taas vähään aikaan päivitelly.
Syy siihen on yksinkertanen; mä oon laiska XD

Värjäsin hiukset jo about 2 viikkoa sitte...mutten oo jaksanu kirjottaa siitä tänne.
+ ois tullu aika turha päivitys--



Koitan kokoajan saada näit hiuksia enemmän ja enemmän omieni väriseks.
Tavallaan himottais kyl värjää nää punasiks mut-- nahh :(



Olin liian söpö.

Tän lukuvuoden viimenen jakso, viides jakso, alkaa maanantaina. Can't wait (・∀・)
Mulla on ens jaksossa ihan jees kursseja, vaikka mua kammottaaki ajatus sen yhen maikan tunneista... Se vaan on niin... ajhsdkf... agressiivinen? Ennalta-arvaamaton? Oh well, kyllä mä pärjään (ehkä...)

Näin Niccaa tossa tiistaina ja mentiin syömään D´wokkiin ...ylläripylläriiii
jonka jälkeen KRMH mentiin kauppaan ja mun oli tarkotus ostaa jotain terveellistä ja hyvää mut... Toisin kävi.



Nicca tekee musta lollon.


Ostin muuten uudet timantit mun iPodiin (*・ω・)ノ

Tykkäsin kyl näistä edellisistä ehkä enemmän.. ↓



..mut kyl noi uudetki on kivat !

Ohops, tulipas sekava... NO MITÄ PIENISTÄ.
Eipä mulla sitte oikee muuta ookkaan.

Moimoi~

4 kommenttia:

  1. Mä aianki tykkään ehkä enemmän noist uusist timanteist XD Nyt se on yksinkertaisen hieno !! *_*

    VastaaPoista
  2. Aa kiitooos ! ♥
    Mäki tykkään noist uusista kyl ehkä enemmän siks koska ne on noin pienii XD Ei häiritse ku laittaa lisää volyymii tai mitä ikinä XD Mut hehhehe jeejee kiitos kommentistaa ! ::)

    VastaaPoista
  3. IHANAT TIMANTIT NOI UUDET ASDADSSD mistä noita saa XDDD ps. oot söpö♥

    VastaaPoista
  4. NIITÄ SAA ASDASDASD ainaki Foorumin Accessorizestä !
    JA KIITOS MUSU ♥

    VastaaPoista