torstai 19. toukokuuta 2011

Oh yeah !

np. RADWIMPS – 寿限夢



Moi !

Tänää oli viimenen fysiikan tunti... ja oon NIIN ilonen siitä. Se maikka ei vaan selvästikkään tykkää musta. Ens viikolla alkaa koeviikko.

  • Ma: Terveystiedon koe
  • Ti: Fysiikan koe
  • Ke: Ruotsin koe

Mulla loppuu koulu ens viikon perjantaina - periaatteessa jo keskiviikkona, heti ton ruotsin kokeen jälkeen, koska perjantaina meen vaan hakemaan kokeet ja hiihdän pois kesäloman viettoon ! (・∀・)
Huomenna on mun synttärit ! WIHII. Eihän siinä mitään, päivä muiden joukossa mut silti... hoho.
Päätettiin Millan kanssa mennä salille sen kunniaks ! YEAH. Ollaan tässä nyt parisen viikkoa käyty joka ilta juoksulenkillä ! Ihana huomata miten kiinteytyy ja pystyy juoksemaan kauemmin hengästymättä. (*・ε・)ノ
Aikomuksena ois jatkaa tätä ainaki nyt parisen kuukautta.

Oon ollu herkkulakossa koko toukokuun tähän mennessä-- eh. Välillä oon kyl sortunu MUT EN PAHASTI !

Käytiin viime...viimeviikolla(?) Niccan kanssa Tokyokanissa ! Ostin sielt söpöt syömäpuikot jotka on kyl vähän epäkäytännölliset sileän pinnan takia-- mut söpöt !



Tui ♥

Sieltä sitten suunnattiin Anttilaan josta ostin kaks hiuslakkaa kympillä.



Normaalisti yks tollanen ois maksanu lähemmäs seittemää euroa joten... ihan kannattava ostos I guess.

Tänään näin taas Millaa ja mentiin itikseen ostamaan mun nipukan koruun uusii vaihtopäitä hihhih.



Valaistus ei oo kyl nyt ihan edukseen tossa kuvassa-- anyway ! Isompi on suht lähellä neon pinkkiä ja siinä on valkosia pystyraitoja. Pienempi on samanlainen mut valkonen/vaalee.
Tykkään ! (/ω\)

Sit ostin ponnareita H&Mstä, koska en oo löytäny mitään kunnollisia ponnareita meiltä kotoa ja tahon pitää hiuksii kiinni juostessa.



That's pretty much it !

Moiiii~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti