sunnuntai 29. toukokuuta 2011

SUMMER TIME

np. 「東京指定」- 944-169_

Huhu, enpä oo pitkään aikaan kuunnellu tätäkään biisiä-- Moi !
Mitäs mitäs no ensinnäkin mun kesäloma alko perjantaina sitte virallisesti ja pääsin läpi kaikista kursseista OH YEAH. ( ´艸`)
Terveystieto ois voinu kyl mennä paremminki hnnghh... oon vaan niin hätänen aina kokeissa ja tahon vaan mahd. nopeesti pois... :D

Perjantaina sit soitin Niccalle ja mentiin vähän kiertelemään kauppoja ja syömään hihhih.



Ostin söpön meikkipussin ja kynsilakan + randomin ripsivärin,
koska seppäläs oli se joku kolme tuotetta kahden hinnalla-juttu...
En kattonu hirveesti tota ripsaria ennenku sitte vasta himassa--
sen väri on aivan järjettömän outo ja siinä näyttäis olevan jotain glitteriäki.
Noh, ilmaseks ku sain ni mikäpä siinä. (・∀・)

...Asiasta kukkaruukkuun YHYY löysin eilen tän kuvan viime kesältä ja hitttttsiku haluisin vetää blondiks vaik se onki rasittavin hiusväri IKINÄ.


Taidan kyl jättää ihan suosiolla väliin... tykkään mun kynsistä tossa kuvassa btw ( ´艸`)
En nimittäin taho näyttää taas viis vuotiaalta pikkutytöltä.
+ oon just saanu oman hiusvärini vaivalla takas ni... joop...
That's it.

Ostin synttäreinä ittelleni uuden laukun... mut mul ei kyl oo siitä kuvaa missään,
enkä jaksa enää ottaa... Joo-o. Eipä mulla oikeen muuta oo.

Moimoi~








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti